Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
Lamač píše: Ten elektrikár nech odovzda papiere a ide sa liečiť.žiadny ohrev tam nieje a ani nikdy nebol. http://www.skoda-dily.cz/eshop/06a12111 ... u-1-6.html
|
27.1.16, 19:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
Vyhrievanie termostatu je celkom bezne u BMW, predpokladam ze aj skodovka diky euro normam ma nieco podobne, co zvysuje teplotu motoru v nizkej zatazi. Akurat Lamac o tom este nepocul tak obcas tresne blbost
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
27.1.16, 20:08 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6343 Bydliště: Snina
|
Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
Miloši,debata bola o vadnom čidle teploty,nie o topnom prvku pri termostate.,to že to čidlo je topič,si napísal ty: slovacek.milos píše: l že to čidlo to je topné těleso... Niekedy veci treba písať jednoducho,vecne a presne,nie tak že je to treba čítať 2x,aby bolo tomu rozumieť.každopádne sme sa nepochopili,a nechcel som nikoho uraziť.Darklorde,predstav si,počul som už o tom:)len sa to trošku zmietlo inde,a každý trepal o svojom.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
27.1.16, 20:15 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
hlavně že už víš že má termostat topné těleso které zajištuje jeho přesnou funkci na základě hodnot čidla teploty
|
27.1.16, 20:23 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6343 Bydliště: Snina
|
Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
no vidiš
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
27.1.16, 20:31 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
mi se líbilo to podání elektrikáře aby mi to vysvětlil, že to je tam takové topítko kterí llže termostatu aby správně fungoval
to jsem asi hledal čidlo teploty a uvidíš nejprve to topítko, tuším že žádná jiná škodovka to nemá,
|
27.1.16, 20:53 |
|
|
muco
Příspěvky: 46 Bydliště: Martin
|
Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
Ohrev chladiacej kvapaliny je minimalne ešte u 1,9 TDI 66kW, tam su dokonca 3 sviečky
_________________ Škoda Forman 1,3 LX, 43 kW, r.v.1993 Škoda Felicia, 1,3 GLXi, BMM, 50 kW, r.v. 1996 Škoda Octavia 1,9 TDI GLX, 66 kW, r.v. 2000
http://mojafelda.blogspot.sk/
|
27.1.16, 21:11 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
Ano, ale tam sa asi nepouziva na to, aby sa pracovna teplota motoru znizila vo vyssej zatazi ako tento patent.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
28.1.16, 08:27 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
muco píše: Ohrev chladiacej kvapaliny je minimalne ešte u 1,9 TDI 66kW, tam su dokonca 3 sviečky zajímavé a jak je zapálíš ty svíčky stačí sirky nabo tento https://www.google.cz/search?q=zapalova ... 00&bih=767
|
28.1.16, 16:31 |
|
|
muco
Příspěvky: 46 Bydliště: Martin
|
Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
Pekné zapaľovače,ale som nefajčiar motor 1,9 TDI, 66 kW
_________________ Škoda Forman 1,3 LX, 43 kW, r.v.1993 Škoda Felicia, 1,3 GLXi, BMM, 50 kW, r.v. 1996 Škoda Octavia 1,9 TDI GLX, 66 kW, r.v. 2000
http://mojafelda.blogspot.sk/
|
28.1.16, 18:32 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
toš to je dobré to by mě nenapadlo a kdo to vymyslel tyto novoty a ty svíčky ty jsou nějaké specální ?
|
28.1.16, 19:35 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
no né milošu, obyčejny hromničky...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
28.1.16, 19:54 |
|
|
muco
Příspěvky: 46 Bydliště: Martin
|
Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
Čo sa týka tohoto pomocného ohrevu,tak sa o ňom nedá veľa zistiť,iba nejaké utržky z kadejakých pomôcok alebo učebných listov.Nie je to spomenuté ani v knihe Jak na to? Len pre zaujímavosť P.S. Predsa je tam rozdiel,ale nie je to nijak špeciálna sviečka. Sviečka žhaviaca(motor) M 10x1x25 http://www.skoda-diely.sk/nahradni-dil/n10140105-zhavici-svicka-1-9tdi-1-9sdi-bosch-duraterm-6614.htmlSviečka žhaviaca(voda) M 12x1,25x21 http://www.skoda-diely.sk/eshop/n10302102-zhaviaca-sviecka-kurenia-tdi.html
_________________ Škoda Forman 1,3 LX, 43 kW, r.v.1993 Škoda Felicia, 1,3 GLXi, BMM, 50 kW, r.v. 1996 Škoda Octavia 1,9 TDI GLX, 66 kW, r.v. 2000
http://mojafelda.blogspot.sk/
|
28.1.16, 20:25 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6343 Bydliště: Snina
|
Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
Ten ohrev mali zvyčajne iba autá určené na severský trh.Tie žhaviče ovládajú relátka v skrinke nad posilovačom brzd.maly topny výkon-jedna sviečka,veľký topny vykon-dva sviečky.spína to pri teplotách chladiacej kvapaliny pod 5st,berie to do úvahy teplotu nasavaneho vzduchu,záťaž alternátora,dobu posledného štartu,napätie v sieti auta.pri bchybe v rj motora sa to nespúšta.všetky parametre pre spustenie je možné skontrolovať aj vo vagu,otestovať cez akčné členy takisto.v zime to pomáha zohriať chladiacu kvapalinu na 70st,pak sa to vypne,reálne to ide od tých-3st,zopína najprv malý výkon,po pol minúte prepne na dva žhaviče,pri vyšších mrazoch by malo zopnúť všetky tri.stačí kúpiť ten medzikus na sviečky,urobiť kabeláž dva relátka a tri drrôty do rj-dve na relatka a tretí odpojiť z kostry a napichnúť do rj.na svojom golfe som to dorábal.nikde nič nieje potrebné dokodovavať.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
28.1.16, 21:24 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
[quote="muco"] P.S. Predsa je tam rozdiel,ale nie je to nijak špeciálna sviečka. rozdíl je tam jak kdy některé typy motorů používají žhavící svíčky, jiné pro ohřev vody, ty pro ohřev vody mají vyšší napětí protože jejich účinnost nemusí být tak rychlá a jejich služba je časově delší ohřev motorů není určený pro severské státy, s ohřevem motorů TDi je problém, motor jede v chladném počasí třeba za 4 l a ještě aby topil to bychom toho chtěli moc co je tam dost důležité že topení má přímou vazbu na alternátor, ten může být na volnoběh v pořádku přes 14V ale v zátěži už nemá volnou kapacitu a řídící jednotka motoru topení nespustí, pak lidi mrznou mění furt dokola termostaty, před motor dávají tepelné clony a nechápou, navíc mají zaslepené egry a to je už jen na převoz ledních medvědů
|
29.1.16, 08:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|