Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 07:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu. 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
Lamač píše:
Ten elektrikár nech odovzda papiere a ide sa liečiť.žiadny ohrev tam nieje a ani nikdy nebol.


http://www.skoda-dily.cz/eshop/06a12111 ... u-1-6.html


27.1.16, 19:59
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
Vyhrievanie termostatu je celkom bezne u BMW, predpokladam ze aj skodovka diky euro normam ma nieco podobne, co zvysuje teplotu motoru v nizkej zatazi. Akurat Lamac o tom este nepocul tak obcas tresne blbost :)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


27.1.16, 20:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6343
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
Miloši,debata bola o vadnom čidle teploty,nie o topnom prvku pri termostate.,to že to čidlo je topič,si napísal ty:
slovacek.milos píše:
l že to čidlo to je topné těleso...


Niekedy veci treba písať jednoducho,vecne a presne,nie tak že je to treba čítať 2x,aby bolo tomu rozumieť.každopádne sme sa nepochopili,a nechcel som nikoho uraziť.Darklorde,predstav si,počul som už o tom:)len sa to trošku zmietlo inde,a každý trepal o svojom.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


27.1.16, 20:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
hlavně že už víš že má termostat topné těleso které zajištuje jeho přesnou funkci na základě hodnot čidla teploty


27.1.16, 20:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6343
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
no vidiš ;)

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


27.1.16, 20:31
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
mi se líbilo to podání elektrikáře aby mi to vysvětlil, že to je tam takové topítko kterí llže termostatu aby správně fungoval

to jsem asi hledal čidlo teploty a uvidíš nejprve to topítko, tuším že žádná jiná škodovka to nemá,


27.1.16, 20:53
Profil

Příspěvky: 46
Bydliště: Martin
Příspěvek Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
Ohrev chladiacej kvapaliny je minimalne ešte u 1,9 TDI 66kW, tam su dokonca 3 sviečky :)

_________________
Škoda Forman 1,3 LX, 43 kW, r.v.1993
Škoda Felicia, 1,3 GLXi, BMM, 50 kW, r.v. 1996
Škoda Octavia 1,9 TDI GLX, 66 kW, r.v. 2000

http://mojafelda.blogspot.sk/


27.1.16, 21:11
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
Ano, ale tam sa asi nepouziva na to, aby sa pracovna teplota motoru znizila vo vyssej zatazi ako tento patent.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


28.1.16, 08:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
muco píše:
Ohrev chladiacej kvapaliny je minimalne ešte u 1,9 TDI 66kW, tam su dokonca 3 sviečky :)


zajímavé a jak je zapálíš ty svíčky stačí sirky nabo tento https://www.google.cz/search?q=zapalova ... 00&bih=767 :?:


28.1.16, 16:31
Profil

Příspěvky: 46
Bydliště: Martin
Příspěvek Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
Pekné zapaľovače,ale som nefajčiar :D

motor 1,9 TDI, 66 kW
Obrázek

_________________
Škoda Forman 1,3 LX, 43 kW, r.v.1993
Škoda Felicia, 1,3 GLXi, BMM, 50 kW, r.v. 1996
Škoda Octavia 1,9 TDI GLX, 66 kW, r.v. 2000

http://mojafelda.blogspot.sk/


28.1.16, 18:32
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
toš to je dobré

to by mě nenapadlo a kdo to vymyslel tyto novoty :?:

a ty svíčky ty jsou nějaké specální ?


28.1.16, 19:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
no né milošu, obyčejny hromničky... :mrgreen: :wink:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


28.1.16, 19:54
Profil

Příspěvky: 46
Bydliště: Martin
Příspěvek Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
Čo sa týka tohoto pomocného ohrevu,tak sa o ňom nedá veľa zistiť,iba nejaké utržky z kadejakých pomôcok alebo učebných listov.Nie je to spomenuté ani v knihe Jak na to?
Len pre zaujímavosť :)
Obrázek

P.S. Predsa je tam rozdiel,ale nie je to nijak špeciálna sviečka.
Sviečka žhaviaca(motor) M 10x1x25 http://www.skoda-diely.sk/nahradni-dil/n10140105-zhavici-svicka-1-9tdi-1-9sdi-bosch-duraterm-6614.html
Sviečka žhaviaca(voda) M 12x1,25x21 http://www.skoda-diely.sk/eshop/n10302102-zhaviaca-sviecka-kurenia-tdi.html

_________________
Škoda Forman 1,3 LX, 43 kW, r.v.1993
Škoda Felicia, 1,3 GLXi, BMM, 50 kW, r.v. 1996
Škoda Octavia 1,9 TDI GLX, 66 kW, r.v. 2000

http://mojafelda.blogspot.sk/


28.1.16, 20:25
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6343
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
Ten ohrev mali zvyčajne iba autá určené na severský trh.Tie žhaviče ovládajú relátka v skrinke nad posilovačom brzd.maly topny výkon-jedna sviečka,veľký topny vykon-dva sviečky.spína to pri teplotách chladiacej kvapaliny pod 5st,berie to do úvahy teplotu nasavaneho vzduchu,záťaž alternátora,dobu posledného štartu,napätie v sieti auta.pri bchybe v rj motora sa to nespúšta.všetky parametre pre spustenie je možné skontrolovať aj vo vagu,otestovať cez akčné členy takisto.v zime to pomáha zohriať chladiacu kvapalinu na 70st,pak sa to vypne,reálne to ide od tých-3st,zopína najprv malý výkon,po pol minúte prepne na dva žhaviče,pri vyšších mrazoch by malo zopnúť všetky tri.stačí kúpiť ten medzikus na sviečky,urobiť kabeláž dva relátka a tri drrôty do rj-dve na relatka a tretí odpojiť z kostry a napichnúť do rj.na svojom golfe som to dorábal.nikde nič nieje potrebné dokodovavať.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


28.1.16, 21:24
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
[quote="muco"]
P.S. Predsa je tam rozdiel,ale nie je to nijak špeciálna sviečka.

rozdíl je tam jak kdy

některé typy motorů používají žhavící svíčky, jiné pro ohřev vody, ty pro ohřev vody mají vyšší napětí protože jejich účinnost nemusí být tak rychlá a jejich služba je časově delší

ohřev motorů není určený pro severské státy, s ohřevem motorů TDi je problém, motor jede v chladném počasí třeba za 4 l a ještě aby topil to bychom toho chtěli moc

co je tam dost důležité že topení má přímou vazbu na alternátor, ten může být na volnoběh v pořádku přes 14V ale v zátěži už nemá volnou kapacitu a řídící jednotka motoru topení nespustí, pak lidi mrznou mění furt dokola termostaty, před motor dávají tepelné clony a nechápou, navíc mají zaslepené egry a to je už jen na převoz ledních medvědů :oops:


29.1.16, 08:04
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz