zdvihátka ventilů favorit X fabia
Autor |
Zpráva |
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Sem to pochopil dobře, ale nepůjde to si myslím. Všichni kdo o tom uvažovali toho nechali a nevím o nikom komu by to makalo. To je opravdu jednodušši tam dát celej motor z fabky a máš klid, ticho a o starost méně.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
14.8.10, 10:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
já to snad zkusim ať je jasno
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.8.10, 11:05 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
to neni spatny ne? navrtat blok, udelat zavity, naohybat brzdovy trubicky, udelat privode nekde za vystupem filtru... olejovy cerpadlo jaky muze bejt... sirsi zuby? to by melo jit napasovat...
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
14.8.10, 14:16 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
vsechny motory co jsem mel rozdelane maji tlakovy privod oleje pro hydrostely to znamena ze za chodu motoru je u otvoru pro privod oleje do hydrstelu pracovni tlak oleje dirka pro privod oleje ma prumer zhruba 1..2mm ...mozna 3mm nekde dle tipu a velikosti zdvihatka a zdvihatko je odlehceno po dobu uzavreni toho konkretniho ventilu coz je vzdy tak jeden a pul otacky kliky tedy tri ctvrte otacky vacky ktera uz pri volnobehu ma otacky kolem 300za minutu zdvihatko ma tedy stejny pocet zdvihu za minutu, tak malo dirkou si nema sanci olej za tak kratkou dobu nasat tlak oleje je tam skutecne potreba, treba rano kdyz je studeny motor a husty olej by se tam nejakym sani vubec nic nedostalo, zdvihatko si ten olej treba saje...to ano...podle potreba aby se vyplnilo...ale ne z atmosferickeho tlaku ale z pretlaku ktere vytvari olejove cerpadlo
napad s trubickama asi neni spatnej jde o to..jestli to bude mit nejakej extra prinos pro ten motor, ono je to prace i tak..musis motor rozdelat navrtat, nejake rozboceni udelat pro vsech 8zdvihatek.....bude to i tak dost pracne....kdyz seridim ventil a utahnu tak vim ze je serizenej a mam klid
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
14.8.10, 19:29 |
|
|
rakyroky
Příspěvky: 55 Bydliště: Rokycansko
|
původní zdvihátka jsou nějak mazaná, ale myslím si, že jen olejem, který steče po tyčkách. Ale přesto se zeptám, opravdu tam nevede olejový kanál už i u fa/fel motorů? Pokud ne, tak sháním motor z Fabie 1,4 MPI 8ventil.
_________________ Favorit Silverline 40kW, r.v. 1993
Audi A6 2,5TDi Avant 103kW, r.v. 1996
|
15.8.10, 03:50 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
U 1.3 tam skutečně není, a osobně bych se myšlenkou úpravy bloku nijak nezabýval - je to ohromný objem práce s nejistým výsledkem.
1.4 8V jako komplet je skvělá volba, já ti ho můžu jen a pouze doporučit Výborně se s ním pracuje, jak je nový nejsou zarostlé vložky do bloku, pasují prsa s rozdělovačem, vcelku i vana... Já s ním jsem spokojen, je to o dost lepší než 1.3
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
15.8.10, 05:08 |
|
|
jjjano3
Příspěvky: 924 Bydliště: PN
|
Re: zdvihátka ventilů favorit X fabia
zdarec. trocha to oživím. ja mám opačnú otázku. skúšal niekto a je možné vyhodiť z Fábie 1,4MPi hydroštely a nasákať tam pevné zdvihátka z Feldy ( fávo, š120) + samozrejme zdvíhacie tyčky ? a zdvíhacie tyčky Fe+Al alebo radšej zohnať čisto Fe ? dík za info
_________________ Felícia 1.9D Golf IV 1.9TDi - ALH Leon MK1 1.9TDi - ASV
|
1.5.18, 09:18 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: zdvihátka ventilů favorit X fabia
Jo jde přeházet Fabku 1.4 8V na klasické tyčky. Já bych dal raději AL+FE, ale to je na chuti každého soudruha
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
2.5.18, 05:40 |
|
|
jjjano3
Příspěvky: 924 Bydliště: PN
|
Re: zdvihátka ventilů favorit X fabia
Dakujem tušil som na 99% že to pôjde. no takže napríklad komplet z feldy MPi. nepočul som že by sa dakomu vyklepali Al tyčky, no nieko dáva len Fe ak stavia motor na závody a tak ale na bežnú prevádzku je to podla mna asi fuk. ale ak by boli komplet z Fe tak potom aj vôla by bola všade 0,20mm. Al sa dáva 0,25mm zakial ma pamäť neklame.
_________________ Felícia 1.9D Golf IV 1.9TDi - ALH Leon MK1 1.9TDi - ASV
|
2.5.18, 21:55 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: zdvihátka ventilů favorit X fabia
Na ocel dáváš 0,15 na sací, 0,20 na výfuk hliník 0,25
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
3.5.18, 05:20 |
|
|
jjjano3
Příspěvky: 924 Bydliště: PN
|
Re: zdvihátka ventilů favorit X fabia
Vďaka. zrejme tam pôjdu komplet z feldy, teda AL+FE. takže klasika...
_________________ Felícia 1.9D Golf IV 1.9TDi - ALH Leon MK1 1.9TDi - ASV
|
3.5.18, 17:17 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: zdvihátka ventilů favorit X fabia
Veteranista píše: Na ocel dáváš 0,15 na sací, 0,20 na výfuk hliník 0,25 Nemáš tak uplně pravdu.. 0,15 sací a 0,2O výfuk se dává jen na 1000, 100/110L a 105/120 Na 110R/LS, 12OLS, 130 a favoriit s ocelovýma tyčkama se dává 0,20 na všechno Pro hliníkový tyčky na sacích ventilech samozřejmě platí 0,25.
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
3.5.18, 17:21 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: zdvihátka ventilů favorit X fabia
jen k tem zdvihatkum, u FA/FE se to zdvihatko necha navrtat a pak se olej ze zdvihátka lip dostava na stenu bloku.. zadny kanal k tomu není. někdo do toho frezuje i drazky, ale to uz je extrem
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
16.5.18, 22:40 |
|
|
MartinK72
Příspěvky: 530
|
Re: zdvihátka ventilů favorit X fabia
Ano, jde to. Musí se potom použít Al+Fe tyčky.
|
29.9.18, 14:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 21 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|