Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 09:15



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Octavia - dusí se a nejede. 
Autor Zpráva

Příspěvky: 9
Bydliště: Teplice
Příspěvek Re: Octavia - dusí se a nejede.
Každopádně mám úplně stejnej problém a zdá se že je neřešitelnej :(


13.12.12, 19:04
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 159
Bydliště: Blansko
Příspěvek Re: Octavia - dusí se a nejede.
Pokud je tlak paliva ok tak tam šupni jinou váhu a je klid.

_________________
Felda 1.6 r.v. 99 stříbrnák
Fanda karbec, lpg r.v. 93 červenej na litákách


13.12.12, 20:06
Profil

Příspěvky: 9
Bydliště: Teplice
Příspěvek Re: Octavia - dusí se a nejede.
Zkoušel jsem 3 značkový a nic :(


13.12.12, 22:25
Profil

Příspěvky: 3
Příspěvek Re: Octavia - dusí se a nejede.
Vyresil nekdo tenhle problem? Ja kdyz ucpu zpatecku,tak je to taky dobry. Vaha vymenena,cidlo vacka klika taky,lambda taky. Cidlo teploty svicky kabely civka taky.


5.5.18, 16:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek Re: Octavia - dusí se a nejede.
SR jsou všechny 1,6 v O1, liší se emisní systém a mírně výkonové parametry. Je to 1,6-8V, 1,6 16V byl tou dobou akorát v Boře, Golfu atd. Nicméně je rozeznatelný na první pohled, jelikož je to jiná, novější řada motorů, která se pak používala paralelně s SR, jelikož výkonový přínos je na papíře zanedbatelný a cena se dosti lišila... Ze škodovek se dostala akorát do Fabie 2 a Roomsteru, i O2 mají pořád prehistorické SR, nebo už 1,6 FSi.

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


5.5.18, 23:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Octavia - dusí se a nejede.
SR motory měly i Golfy, taky ho mám.

Masilkov: Nemáte ucpaný výfuk, popř. vysypaný katalyzátor?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


6.5.18, 06:41
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Octavia - dusí se a nejede.
pokud máš ucpaný výfuk a je tam ventilátor do výfuku tak po startu dupni plný plyn a uletí hadiče z toho ventilátoru


6.5.18, 11:02
Profil

Příspěvky: 3
Příspěvek Re: Octavia - dusí se a nejede.
Ventilator tam nemam,nevim presne jak funguje ten regulator paliva. Protoze po odpojeni podtlakove hadicky na ovladani ventilu porad leti zpateckou benzín. Regulator ma tesneni dobry


6.5.18, 13:10
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Octavia - dusí se a nejede.
musíš změřit tlak paliva jinak se nepohneš


6.5.18, 20:07
Profil

Příspěvky: 3
Příspěvek Re: Octavia - dusí se a nejede.
Tlak paliva ok,2,5 pridam 3atm zkus jsem prehodit cerpadlo a novy palivak,stejne.


6.5.18, 20:20
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Octavia - dusí se a nejede.
A neměl by být ten tlak paliva pořád stejný? Přidávání plynu by na to nemělo mít vliv, ne? Čerpadlo tlačí určitý tlak, regulátor tlaku paliva ho sníží na předepsanou hodnotu a tak by mělo být pořád.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


7.5.18, 15:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Octavia - dusí se a nejede.
Do regulatora ide casto hadicka od potlaku zo sania a podla urovne podtlaku reguluje pracovny tlak v systeme.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


7.5.18, 16:16
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Octavia - dusí se a nejede.
varok píše:
A neměl by být ten tlak paliva pořád stejný? Přidávání plynu by na to nemělo mít vliv, ne? Čerpadlo tlačí určitý tlak, regulátor tlaku paliva ho sníží na předepsanou hodnotu a tak by mělo být pořád.


Regulator tlaku paliva udrzuje tlak paliva voci tlaku v sani, nie voci tlaku okolitej atmosfery. Takze ked pridavas plyn, tak sa tlak paliva voci tlaku v sani nemeni. Ale meni sa voci tlaku okolitej atmosfery.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


7.5.18, 17:09
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz