alternator S120L - maly vykon?
Autor |
Zpráva |
Nakadah
Příspěvky: 185 Bydliště: Ostrava
|
alternator S120L - maly vykon?
Mam takovy zvlastni problem, ktery me trosku mate. Mel bych mit 42A altik, no tak me pred zimou napadlo zmerit nakolik dobiji. Bez svetel a pri bezicim motoru na volnobeh dobiji na 14V. Se zapnutymi svetly jsem na 13,2V. Po pridani plynu to trosku vzroste no a kdyz zapnu vetracek topeni a k tomu sterace tak to padne pod 12V a nepomuze ani pridani plynu nad 3000ot z lenivosti se mi nechtelo merit napeti na svorkach akumulatoru, tak sem pichnul merak (analogovy) na kostru altiku a na vstup zapalovaci civky (pred omezovacim odporem) - mozna sem udelal hloupost.
Baterku sem zmeril v klidu po dennim odstavenim auta, a ma 12,55V - to by odpovidalo nabiti na viz nez 75% myslim.
Tak by me zajimalo jestli jsou takove hodnoty v poradku. Ja si myslim ze to az tak OK neni. Dik Nak
|
12.11.07, 20:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Repasni altik, novy uhliky loziska, muzes liznout soustruhem komutator ci jak se to jmenuje. Az se Šemik vrati z tahu tak povi vic. (i tjuningovou diodu)
A mas elektornicky regulator?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
12.11.07, 20:59 |
|
|
Nakadah
Příspěvky: 185 Bydliště: Ostrava
|
Jo tak to nevim regulator tam 100% je ale jestli je elektronicky tak to nevim. Plechova "zlata" krabicka s prolisem a "svorkovnici"
Altik zrepasnout muzu stejne se mi zdalo ze v nem nejak "chrci" kdyz sem menil remen a tocil s nim rukou. Hridel jako takova nejaky vule nemela, ale altik vydaval takovy nepravidelny zvuk. Nak
|
12.11.07, 21:17 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Mathess: jedině komunistátor
jinak by to možná chtělo seřídit ten regulátor na zkušebním stavu
edit: Tak to bude nejspíš ten elektronicky ten se neseřizuje
|
12.11.07, 21:19 |
|
|
Nakadah
Příspěvky: 185 Bydliště: Ostrava
|
Tak sem nafotil regulator a altik http://resize.like.cz/images/1194935641P1030642.JPG,
http://resize.like.cz/images/1194935686P1030644.JPG
Altik je teda 42A pokud dobre koukam, ale co je zac regulator vazne nevim Nak
|
13.11.07, 07:35 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Jsi to měřil úplně blbě, dej měřák na baterku, nebo ještě lepší na alternátor. Na těch 5m drátu, co jdou přes auto se s přehledem 2V ztratí.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
13.11.07, 07:48 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
ten regulator je elektronickej,ale povez co je ten bazmek nalevo od nej s tema 2ma hadickama..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
13.11.07, 11:09 |
|
|
Nakadah
Příspěvky: 185 Bydliště: Ostrava
|
Elektricke cerpadlo. Zustalo me doma, kdyz sme se snazili prekopat motor z nissanu micry do UL letadla. Stvalo me to odparovani benzinu
z karbece, jak motor nechytal na prvni skyt. Odpojil sem AC pumpu, a soupl tam elektriku. Je napajene odbockou z el.ventilu volnobehu.
Vlezu do auta, otocim klickem, udela to trrrr a startuju hned na prvni pokus. Nak
|
13.11.07, 11:22 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: alternator S120L - maly vykon?
Nakadah píše: Mam takovy zvlastni problem, ktery me trosku mate. Mel bych mit 42A altik, no tak me pred zimou napadlo zmerit nakolik dobiji. Bez svetel a pri bezicim motoru na volnobeh dobiji na 14V. Se zapnutymi svetly jsem na 13,2V. Po pridani plynu to trosku vzroste no a kdyz zapnu vetracek topeni a k tomu sterace tak to padne pod 12V a nepomuze ani pridani plynu nad 3000ot z lenivosti se mi nechtelo merit napeti na svorkach akumulatoru, tak sem pichnul merak (analogovy) na kostru altiku a na vstup zapalovaci civky (pred omezovacim odporem) - mozna sem udelal hloupost. Baterku sem zmeril v klidu po dennim odstavenim auta, a ma 12,55V - to by odpovidalo nabiti na viz nez 75% myslim. Tak by me zajimalo jestli jsou takove hodnoty v poradku. Ja si myslim ze to az tak OK neni. Dik Nak
tak špatně je tam ten akumulátor mám zkušenosti že při kapacitě akumulátoru 50% se zvedne napětí na max 13.5 V i méně, dáš nový altík a je to to samé, dobiješ aku a je 14 V, pokud nebudeš mít aku 100% tak bych se do ničeho nepouštěl miloš
|
13.11.07, 15:13 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: alternator S120L - maly vykon?
slovacek.milos píše: tak špatně je tam ten akumulátor mám zkušenosti že při kapacitě akumulátoru 50% se zvedne napětí na max 13.5 V i méně, dáš nový altík a je to to samé, dobiješ aku a je 14 V, pokud nebudeš mít aku 100% tak bych se do ničeho nepouštěl miloš
Ale 12,6V naprázdno to je dost, při 50% to je míň než 12V, ne?
|
13.11.07, 15:20 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Jak jsem psal, to tvoje měření vůbec o ničem nevypovídá. Změř to znovu, jinak ti neporadíme.
Z napětí akumulátoru naprázdno nelze posoudit, jestli je nabitý, jelikož i vybitý akumulátor má 2,1V na článek (12,6V) a nabitý má max 13V.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
13.11.07, 15:43 |
|
|
Nakadah
Příspěvky: 185 Bydliště: Ostrava
|
Tak sem teda konecne provedl mereni na svorkach akumulatoru. Meril sem to teda jenom na volnobeh (cca 800ot) ...
Bez svetel 13,9-14V, se svetly 13,5-13,6V, svetla + ventilator topeni 13,2-13,3V, svetla + ventilator topeni + sterace 12,7V
Bohuzel sem nemel jak vyzkouset napeti pri pridani plynu, chtelo to pomocnika nebo lepsi vybaveni Nak
|
14.11.07, 20:38 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No, mohl jsi měřit na B alternátoru, to je totéž co akumulátor v podstatě.
Musíš změřit i v otáčkách, na volnoběh by to nebyly tak zlé hodnoty
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.11.07, 20:39 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Nakadah píše: Bohuzel sem nemel jak vyzkouset napeti pri pridani plynu, chtelo to pomocnika nebo lepsi vybaveni Nak
sklopit sedačku a špičkou levý nohy přidávat plyn
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.11.07, 20:40 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Sadra17 píše: Nakadah píše: Bohuzel sem nemel jak vyzkouset napeti pri pridani plynu, chtelo to pomocnika nebo lepsi vybaveni Nak sklopit sedačku a špičkou levý nohy přidávat plyn
A patou pravý se drbat na nose
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.11.07, 20:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|