Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 06:06



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Dobíjení - Š Felicia 1.6 Combi 
Autor Zpráva

Příspěvky: 24
Bydliště: Plzeň
Příspěvek Dobíjení - Š Felicia 1.6 Combi
Ahoj,
změřil jsem dobíjecí napětí (nějak často praskaly žárovky) a zjistil jsem, že se pohybuje mezi 16,2 - 16,5V. Kde mám hledat příčinu takhle vysokého napětí? Díky za radu!

Jirka


23.11.07, 14:17
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Vyměň regulátor, pokud to nepomůže, je nejspíš proražená pomocná dioda v usměrňovacím bloku.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


23.11.07, 15:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 104
Příspěvek jj
jj a pokud chceš prodloužit živostnost baterky a tím i ušetřit tak investuj do led diod žárovek,normal žárovka má asi 20w odběr a ledka max 1 a to se pozná!!:-D


27.11.07, 16:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Tak mi najdi nějakou homologovanou s Atestem.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


27.11.07, 16:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: Dobíjení - Š Felicia 1.6 Combi
JiMik píše:
Ahoj,
změřil jsem dobíjecí napětí (nějak často praskaly žárovky) a zjistil jsem, že se pohybuje mezi 16,2 - 16,5V. Kde mám hledat příčinu takhle vysokého napětí? Díky za radu!

Jirka


Hlavně opravu neodkládej, můžeš odpálit jednotku.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


27.11.07, 17:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Jo jo jak pise Kristensen oprav co nejdriv at nedopříváš jednotce vysoke napeti :wink:

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


27.11.07, 20:54
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: jj
mechanik.peta píše:
jj a pokud chceš prodloužit živostnost baterky a tím i ušetřit tak investuj do led diod žárovek,normal žárovka má asi 20w odběr a ledka max 1 a to se pozná!!:-D


Mohl bys mi prosím vysvětlit, jak úspornější spotřebiče souvisí se životností akumulátoru :?: :shock: V normální provozu samozřejmě...

Hyena má snad 70A alternátor takže ten by ty žárovky měl zvládat s přehledem...

A LED do světel je zbytečnost, pokud tedy si člověk chce koupit ty normální "LED žárovky" co se běžně prodávají. Je to hrozně bodové a z úhlu napikaču viditelné :roll:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


27.11.07, 21:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Re: jj
Šemik píše:
Hyena má snad 70A alternátor


1,6ka možná i 90A :) pokud se teda nedával jenom do dehtožroutů. 70A mám i já ve formanu.


27.11.07, 21:13
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
já jsem nikdy teda jako do podrobna elektriku nezkoumal ale mám dojem že když auto natočíš tak z převážnej většiny jede na altík a ne na baterku, baterka jen udržuje některý věci v chodu ale nejde na ní celý auto ne? Nebo alespoň tak to chápu páč když šáde natočím tak jede bez baterky, sice altík dostává asi trochu naprdel protože nemá takovej odběr ale jede to. Ale jak řikám já moc na elektriku nejsem. já tak akorát zapojit zástrčku, zapojit rádio, přepojit fávo altík do šáde a přepojit zapalování na bezkontakt ale to je asi vše a tak maximálně vytrhat celou elektriku ven a zase ji do těch konektorů zapojit zpět.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


27.11.07, 21:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Kristensen píše:
já jsem nikdy teda jako do podrobna elektriku nezkoumal ale mám dojem že když auto natočíš tak z převážnej většiny jede na altík a ne na baterku, baterka jen udržuje některý věci v chodu ale nejde na ní celý auto ne? Nebo alespoň tak to chápu páč když šáde natočím tak jede bez baterky, sice altík dostává asi trochu naprdel protože nemá takovej odběr ale jede to. Ale jak řikám já moc na elektriku nejsem. já tak akorát zapojit zástrčku, zapojit rádio, přepojit fávo altík do šáde a přepojit zapalování na bezkontakt ale to je asi vše a tak maximálně vytrhat celou elektriku ven a zase ji do těch konektorů zapojit zpět.


To je pravda co pises - po nastartovani prebira funkci akumulatoru alternator (dodavani elekriky do site) Ale pri bezicim motoru, se nesmi baterka odpojovat, pak hrozi zniceni alternatru...

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


27.11.07, 22:26
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No pozor, akumulátor je taky důležitý i pro provoz, např. na křižovatce alternátor všechno neutáhne sám... baterka musí vymoci :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


27.11.07, 22:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
DRYVER píše:
Kristensen píše:
já jsem nikdy teda jako do podrobna elektriku nezkoumal ale mám dojem že když auto natočíš tak z převážnej většiny jede na altík a ne na baterku, baterka jen udržuje některý věci v chodu ale nejde na ní celý auto ne? Nebo alespoň tak to chápu páč když šáde natočím tak jede bez baterky, sice altík dostává asi trochu naprdel protože nemá takovej odběr ale jede to. Ale jak řikám já moc na elektriku nejsem. já tak akorát zapojit zástrčku, zapojit rádio, přepojit fávo altík do šáde a přepojit zapalování na bezkontakt ale to je asi vše a tak maximálně vytrhat celou elektriku ven a zase ji do těch konektorů zapojit zpět.


To je pravda co pises - po nastartovani prebira funkci akumulatoru alternator (dodavani elekriky do site) Ale pri bezicim motoru, se nesmi baterka odpojovat, pak hrozi zniceni alternatru...


jj to mě je jasný však jsem to tam někde zastrčil do toho mýho rozumu že dostává altík na prdel já jen jestli to tak je aspoň něco takovýho kdysi na základech elektrotechniky říkaly jenže to já jsem spal takže jsem jen tak něco zaslechl :lol:

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


27.11.07, 22:32
Profil

Příspěvky: 24
Bydliště: Plzeň
Příspěvek Re: Dobíjení - Š Felicia 1.6 Combi
Kristensen píše:
JiMik píše:
Ahoj,
změřil jsem dobíjecí napětí (nějak často praskaly žárovky) a zjistil jsem, že se pohybuje mezi 16,2 - 16,5V. Kde mám hledat příčinu takhle vysokého napětí? Díky za radu!

Jirka


Hlavně opravu neodkládej, můžeš odpálit jednotku.


Alternátor je po generálce a šlape, jak má ... jenže teď pro změnu začaly kolísat otáčky při volnoběhu. Poprvé se mi to stalo hned druhý den po opravě alternátoru. Po nastartování otáčky pravidelně lítaly mezi 1800, pak kolem 800, pak něco málo přes 1000 a pořád dokola (jel jsem ráno do práce a poprvé mrzlo). Odpoledne z práce už to bylo v pohodě. Radši jsem pak vyměnil vložku vzduchového filtru, vyčistil škrtící klapku a byl klídek. Dneska asi po 10 dnech to začalo blbnout znovu, otáčky při volnoběhu kolísají nepravidelně o 100 - 300 otáček.
Prosím znovu o radu ... díky!

Jirka


12.12.07, 23:00
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
netěsnost :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


13.12.07, 16:20
Profil ICQ

Příspěvky: 24
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
Sadra17 píše:
netěsnost :wink:


netěsnost konkrétně čeho?


14.12.07, 09:21
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz