Autor |
Zpráva |
JiMik
Příspěvky: 24 Bydliště: Plzeň
|
Dobíjení - Š Felicia 1.6 Combi
Ahoj,
změřil jsem dobíjecí napětí (nějak často praskaly žárovky) a zjistil jsem, že se pohybuje mezi 16,2 - 16,5V. Kde mám hledat příčinu takhle vysokého napětí? Díky za radu!
Jirka
|
23.11.07, 14:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Vyměň regulátor, pokud to nepomůže, je nejspíš proražená pomocná dioda v usměrňovacím bloku.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.11.07, 15:13 |
|
|
mechanik.peta
Příspěvky: 104
|
jj
jj a pokud chceš prodloužit živostnost baterky a tím i ušetřit tak investuj do led diod žárovek,normal žárovka má asi 20w odběr a ledka max 1 a to se pozná!!:-D
|
27.11.07, 16:24 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Tak mi najdi nějakou homologovanou s Atestem.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
27.11.07, 16:51 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Dobíjení - Š Felicia 1.6 Combi
JiMik píše: Ahoj, změřil jsem dobíjecí napětí (nějak často praskaly žárovky) a zjistil jsem, že se pohybuje mezi 16,2 - 16,5V. Kde mám hledat příčinu takhle vysokého napětí? Díky za radu!
Jirka
Hlavně opravu neodkládej, můžeš odpálit jednotku.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
27.11.07, 17:13 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Jo jo jak pise Kristensen oprav co nejdriv at nedopříváš jednotce vysoke napeti
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
27.11.07, 20:54 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: jj
mechanik.peta píše: jj a pokud chceš prodloužit živostnost baterky a tím i ušetřit tak investuj do led diod žárovek,normal žárovka má asi 20w odběr a ledka max 1 a to se pozná!!:-D
Mohl bys mi prosím vysvětlit, jak úspornější spotřebiče souvisí se životností akumulátoru V normální provozu samozřejmě...
Hyena má snad 70A alternátor takže ten by ty žárovky měl zvládat s přehledem...
A LED do světel je zbytečnost, pokud tedy si člověk chce koupit ty normální "LED žárovky" co se běžně prodávají. Je to hrozně bodové a z úhlu napikaču viditelné
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
27.11.07, 21:01 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: jj
Šemik píše: Hyena má snad 70A alternátor
1,6ka možná i 90A pokud se teda nedával jenom do dehtožroutů. 70A mám i já ve formanu.
|
27.11.07, 21:13 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
já jsem nikdy teda jako do podrobna elektriku nezkoumal ale mám dojem že když auto natočíš tak z převážnej většiny jede na altík a ne na baterku, baterka jen udržuje některý věci v chodu ale nejde na ní celý auto ne? Nebo alespoň tak to chápu páč když šáde natočím tak jede bez baterky, sice altík dostává asi trochu naprdel protože nemá takovej odběr ale jede to. Ale jak řikám já moc na elektriku nejsem. já tak akorát zapojit zástrčku, zapojit rádio, přepojit fávo altík do šáde a přepojit zapalování na bezkontakt ale to je asi vše a tak maximálně vytrhat celou elektriku ven a zase ji do těch konektorů zapojit zpět.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
27.11.07, 21:40 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Kristensen píše: já jsem nikdy teda jako do podrobna elektriku nezkoumal ale mám dojem že když auto natočíš tak z převážnej většiny jede na altík a ne na baterku, baterka jen udržuje některý věci v chodu ale nejde na ní celý auto ne? Nebo alespoň tak to chápu páč když šáde natočím tak jede bez baterky, sice altík dostává asi trochu naprdel protože nemá takovej odběr ale jede to. Ale jak řikám já moc na elektriku nejsem. já tak akorát zapojit zástrčku, zapojit rádio, přepojit fávo altík do šáde a přepojit zapalování na bezkontakt ale to je asi vše a tak maximálně vytrhat celou elektriku ven a zase ji do těch konektorů zapojit zpět.
To je pravda co pises - po nastartovani prebira funkci akumulatoru alternator (dodavani elekriky do site) Ale pri bezicim motoru, se nesmi baterka odpojovat, pak hrozi zniceni alternatru...
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
27.11.07, 22:26 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No pozor, akumulátor je taky důležitý i pro provoz, např. na křižovatce alternátor všechno neutáhne sám... baterka musí vymoci
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
27.11.07, 22:29 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
DRYVER píše: Kristensen píše: já jsem nikdy teda jako do podrobna elektriku nezkoumal ale mám dojem že když auto natočíš tak z převážnej většiny jede na altík a ne na baterku, baterka jen udržuje některý věci v chodu ale nejde na ní celý auto ne? Nebo alespoň tak to chápu páč když šáde natočím tak jede bez baterky, sice altík dostává asi trochu naprdel protože nemá takovej odběr ale jede to. Ale jak řikám já moc na elektriku nejsem. já tak akorát zapojit zástrčku, zapojit rádio, přepojit fávo altík do šáde a přepojit zapalování na bezkontakt ale to je asi vše a tak maximálně vytrhat celou elektriku ven a zase ji do těch konektorů zapojit zpět. To je pravda co pises - po nastartovani prebira funkci akumulatoru alternator (dodavani elekriky do site) Ale pri bezicim motoru, se nesmi baterka odpojovat, pak hrozi zniceni alternatru...
jj to mě je jasný však jsem to tam někde zastrčil do toho mýho rozumu že dostává altík na prdel já jen jestli to tak je aspoň něco takovýho kdysi na základech elektrotechniky říkaly jenže to já jsem spal takže jsem jen tak něco zaslechl
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
27.11.07, 22:32 |
|
|
JiMik
Příspěvky: 24 Bydliště: Plzeň
|
Re: Dobíjení - Š Felicia 1.6 Combi
Kristensen píše: JiMik píše: Ahoj, změřil jsem dobíjecí napětí (nějak často praskaly žárovky) a zjistil jsem, že se pohybuje mezi 16,2 - 16,5V. Kde mám hledat příčinu takhle vysokého napětí? Díky za radu!
Jirka Hlavně opravu neodkládej, můžeš odpálit jednotku.
Alternátor je po generálce a šlape, jak má ... jenže teď pro změnu začaly kolísat otáčky při volnoběhu. Poprvé se mi to stalo hned druhý den po opravě alternátoru. Po nastartování otáčky pravidelně lítaly mezi 1800, pak kolem 800, pak něco málo přes 1000 a pořád dokola (jel jsem ráno do práce a poprvé mrzlo). Odpoledne z práce už to bylo v pohodě. Radši jsem pak vyměnil vložku vzduchového filtru, vyčistil škrtící klapku a byl klídek. Dneska asi po 10 dnech to začalo blbnout znovu, otáčky při volnoběhu kolísají nepravidelně o 100 - 300 otáček.
Prosím znovu o radu ... díky!
Jirka
|
12.12.07, 23:00 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
netěsnost
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
13.12.07, 16:20 |
|
|
JiMik
Příspěvky: 24 Bydliště: Plzeň
|
Sadra17 píše: netěsnost
netěsnost konkrétně čeho?
|
14.12.07, 09:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|