Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
LEDky-broušení
chlapi, jak mám zbrousit ledky, aby měli lepší rozptyl svělta než jen ty kruhy ??? šemíku poraď...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
28.12.07, 16:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nejjednodušší je vzít kus šmirglu a celou tu plastovou část řádně zdrsnit na matný povrch
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.12.07, 16:59 |
|
|
Waclav
Příspěvky: 567 Bydliště: Praha 8
|
Stačí lehce, nejjednoduší je to, když si jí rozsvítíš a pomalu brousíš, když zmizí kruh, máš vyhráno
_________________ Škoda Felicia 1.3 LXi LPG, 50KW, 1995
|
28.12.07, 17:05 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
oukej..díky chlapani
já sem nejdřív myslel, že se má ubrousit jen ten kulatej kus aby byl rovnej...spíš hrubší nebo spíš jemnější šmirgl ??
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
28.12.07, 20:02 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ondras83 píše: oukej..díky chlapani já sem nejdřív myslel, že se má ubrousit jen ten kulatej kus aby byl rovnej...spíš hrubší nebo spíš jemnější šmirgl ??
Raději hrubší, jemný šmirgl se ti zalepí prachem odšmirgleného plastu a je po srandě
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.12.07, 20:05 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Šemik píše: Ondras83 píše: oukej..díky chlapani já sem nejdřív myslel, že se má ubrousit jen ten kulatej kus aby byl rovnej...spíš hrubší nebo spíš jemnější šmirgl ?? Raději hrubší, jemný šmirgl se ti zalepí prachem odšmirgleného plastu a je po srandě
dikes...jo ještě jeden problém...můžu mit budíky (tlak oleje, voltmetr atd) z liazky, ale řikaj, že to je na 24V a že do fildy nebo favorita to nepude...byl by problém předělat to na 12V ??? šlo by to vůbec ??
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
28.12.07, 22:47 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ondras83 píše: Šemik píše: Ondras83 píše: oukej..díky chlapani já sem nejdřív myslel, že se má ubrousit jen ten kulatej kus aby byl rovnej...spíš hrubší nebo spíš jemnější šmirgl ?? Raději hrubší, jemný šmirgl se ti zalepí prachem odšmirgleného plastu a je po srandě dikes...jo ještě jeden problém...můžu mit budíky (tlak oleje, voltmetr atd) z liazky, ale řikaj, že to je na 24V a že do fildy nebo favorita to nepude...byl by problém předělat to na 12V ??? šlo by to vůbec ??
To by byl problém.
Předělat ty budíky no těžko, jedině snad měnič z 12V na 24V.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.12.07, 23:01 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Šemik píše: Ondras83 píše: Šemik píše: Ondras83 píše: oukej..díky chlapani já sem nejdřív myslel, že se má ubrousit jen ten kulatej kus aby byl rovnej...spíš hrubší nebo spíš jemnější šmirgl ?? Raději hrubší, jemný šmirgl se ti zalepí prachem odšmirgleného plastu a je po srandě dikes...jo ještě jeden problém...můžu mit budíky (tlak oleje, voltmetr atd) z liazky, ale řikaj, že to je na 24V a že do fildy nebo favorita to nepude...byl by problém předělat to na 12V ??? šlo by to vůbec ?? To by byl problém. Předělat ty budíky no těžko, jedině snad měnič z 12V na 24V.
OK...seru na to...já myslel, že tam bude třeba jen jinej odpor (neim, elektrika je pro mě španělská vesnice)...díkes šemíku ...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
28.12.07, 23:07 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Zase takový problém by to být nemusel - z elektronického hlediska jsou to vlastně voltmetry které mají nastavený určitý rozsah pomocí dvou bočníků (odporů) a kdyby se změnila jejich hodnota tak by to mohlo fungovat.....začal bych u poloviční hodnoty a potom dejme tomu doladit trimrem. Ale v praxi jsem to nikdy nezkoušel, chtělo by to zkusit
|
28.12.07, 23:19 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Jít to musí...navíc já půl roku shánim budiky...a najednou je maj všichni... to je konec...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
29.12.07, 00:18 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
jj....jít to musí....řekl bych že Martin k tomu napíše víc
|
29.12.07, 02:48 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Treba si zistit, ake to ma vnutorne zapojenie meracieho systemu. Ak je to pomerovy meraci pristroj s dostatocnou presnostou a cidlo tlaku oleja je systemu rail-to-rail (cize pri 0 ma 0 Volt a pri maxime ma Vcc Volt /v Liazke 24, v Skodovke 12/), potom BY to malo ist. Pretoze pomer hodnoty signalu z cidla a napatia z baterky bude vzdy rovnaky pri rovnakom tlaku, nech mas napajacie napatie akekolvek.
Staci si spravit charakteritiky a uvidis.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
29.12.07, 09:43 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Mě se to furt nějak nezdá...
Ty čidla jsou snad dělány pro 24V budiky. Když se v budíkách zmenší odpory tak aby byly na 12V, tak co to čidlo?jak u něho dosáhnout poloviny jeho hodnoty? S tím se přeci nic udělat nedá. Či se mýlím
A pak přinejmenším u Vmetru přemalovat stupnici..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
29.12.07, 11:47 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
29.12.07, 11:58 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Šemik: A proč bys ho měnil? To čidlo není čidlo teploty na 24V, ale tepelně závislý rezistor o hodnotě X ohm.....když si k tomu přizpůsobíš rozsah voltmetru tak nemáš důvod dávat jiné čidlo. Martin 007: A proč z 24V na 12 když řešíme použití 24V budíků v 12V autě?
|
29.12.07, 12:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|