Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 13:57



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 LEDky-broušení 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek LEDky-broušení
chlapi, jak mám zbrousit ledky, aby měli lepší rozptyl svělta než jen ty kruhy ??? šemíku poraď...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


28.12.07, 16:53
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nejjednodušší je vzít kus šmirglu a celou tu plastovou část řádně zdrsnit na matný povrch :D

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


28.12.07, 16:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 567
Bydliště: Praha 8
Příspěvek 
Stačí lehce, nejjednoduší je to, když si jí rozsvítíš a pomalu brousíš, když zmizí kruh, máš vyhráno :lol:

_________________
Škoda Felicia 1.3 LXi LPG, 50KW, 1995


28.12.07, 17:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
oukej..díky chlapani :D
já sem nejdřív myslel, že se má ubrousit jen ten kulatej kus aby byl rovnej...spíš hrubší nebo spíš jemnější šmirgl ??

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


28.12.07, 20:02
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ondras83 píše:
oukej..díky chlapani :D
já sem nejdřív myslel, že se má ubrousit jen ten kulatej kus aby byl rovnej...spíš hrubší nebo spíš jemnější šmirgl ??


Raději hrubší, jemný šmirgl se ti zalepí prachem odšmirgleného plastu a je po srandě :D

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


28.12.07, 20:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Šemik píše:
Ondras83 píše:
oukej..díky chlapani :D
já sem nejdřív myslel, že se má ubrousit jen ten kulatej kus aby byl rovnej...spíš hrubší nebo spíš jemnější šmirgl ??


Raději hrubší, jemný šmirgl se ti zalepí prachem odšmirgleného plastu a je po srandě :D

dikes...jo ještě jeden problém...můžu mit budíky (tlak oleje, voltmetr atd) z liazky, ale řikaj, že to je na 24V a že do fildy nebo favorita to nepude...byl by problém předělat to na 12V ??? šlo by to vůbec ??

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


28.12.07, 22:47
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ondras83 píše:
Šemik píše:
Ondras83 píše:
oukej..díky chlapani :D
já sem nejdřív myslel, že se má ubrousit jen ten kulatej kus aby byl rovnej...spíš hrubší nebo spíš jemnější šmirgl ??


Raději hrubší, jemný šmirgl se ti zalepí prachem odšmirgleného plastu a je po srandě :D

dikes...jo ještě jeden problém...můžu mit budíky (tlak oleje, voltmetr atd) z liazky, ale řikaj, že to je na 24V a že do fildy nebo favorita to nepude...byl by problém předělat to na 12V ??? šlo by to vůbec ??


To by byl problém.

Předělat ty budíky no těžko, jedině snad měnič z 12V na 24V.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


28.12.07, 23:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Šemik píše:
Ondras83 píše:
Šemik píše:
Ondras83 píše:
oukej..díky chlapani :D
já sem nejdřív myslel, že se má ubrousit jen ten kulatej kus aby byl rovnej...spíš hrubší nebo spíš jemnější šmirgl ??


Raději hrubší, jemný šmirgl se ti zalepí prachem odšmirgleného plastu a je po srandě :D

dikes...jo ještě jeden problém...můžu mit budíky (tlak oleje, voltmetr atd) z liazky, ale řikaj, že to je na 24V a že do fildy nebo favorita to nepude...byl by problém předělat to na 12V ??? šlo by to vůbec ??


To by byl problém.

Předělat ty budíky no těžko, jedině snad měnič z 12V na 24V.

OK...seru na to...já myslel, že tam bude třeba jen jinej odpor (neim, elektrika je pro mě španělská vesnice)...díkes šemíku :D...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


28.12.07, 23:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Zase takový problém by to být nemusel - z elektronického hlediska jsou to vlastně voltmetry které mají nastavený určitý rozsah pomocí dvou bočníků (odporů) a kdyby se změnila jejich hodnota tak by to mohlo fungovat.....začal bych u poloviční hodnoty a potom dejme tomu doladit trimrem. Ale v praxi jsem to nikdy nezkoušel, chtělo by to zkusit


28.12.07, 23:19
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Jít to musí...navíc já půl roku shánim budiky...a najednou je maj všichni... :D :D :D to je konec...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


29.12.07, 00:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
jj....jít to musí....řekl bych že Martin k tomu napíše víc


29.12.07, 02:48
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Treba si zistit, ake to ma vnutorne zapojenie meracieho systemu. Ak je to pomerovy meraci pristroj s dostatocnou presnostou a cidlo tlaku oleja je systemu rail-to-rail (cize pri 0 ma 0 Volt a pri maxime ma Vcc Volt /v Liazke 24, v Skodovke 12/), potom BY to malo ist. Pretoze pomer hodnoty signalu z cidla a napatia z baterky bude vzdy rovnaky pri rovnakom tlaku, nech mas napajacie napatie akekolvek.

Staci si spravit charakteritiky a uvidis.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


29.12.07, 09:43
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Mě se to furt nějak nezdá... :roll:

Ty čidla jsou snad dělány pro 24V budiky. Když se v budíkách zmenší odpory tak aby byly na 12V, tak co to čidlo?jak u něho dosáhnout poloviny jeho hodnoty? S tím se přeci nic udělat nedá. Či se mýlím :?:

A pak přinejmenším u Vmetru přemalovat stupnici..

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


29.12.07, 11:47
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Bych dal nebo bych zkusil dát dělič z 24 V na 12V a zkusil to prubnout přesnim měřákem...pokud OK tak když tak zkalibrovat a po ptákách... :D :D :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


29.12.07, 11:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Šemik: A proč bys ho měnil? To čidlo není čidlo teploty na 24V, ale tepelně závislý rezistor o hodnotě X ohm.....když si k tomu přizpůsobíš rozsah voltmetru tak nemáš důvod dávat jiné čidlo. Martin 007: A proč z 24V na 12 když řešíme použití 24V budíků v 12V autě?


29.12.07, 12:34
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz