Autor |
Zpráva |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10568 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
![Příspěvek Příspěvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) hlava 105
na jakou kompresi bych se dostal namontovanim hlavy 105 na motor 120???a mate s tim nekdo zkusenost??? jenom teoretizuju pac me nekdy ceka oprava hlavy...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
27.9.06, 12:07 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Reklama
|
![Pspvek Pspvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Reklama
|
|
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Vašek Tábor
Příspěvky: 203 Bydliště: Horní Pěna
|
Nejsou náhodou obě stejný? není odlišná až hlava pro 130?
_________________ Mazda 323, červená
|
27.9.06, 12:29 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Šemik
Příspěvky: 15106 Bydliště: Praha
|
nee, jsou odlišné...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
27.9.06, 12:47 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
ferrari
Příspěvky: 9236 Bydliště: Partizánske
|
hlavy sú odlišné, majú odlišne veľké spaľovacie priestory. A komp. pomer. pri použití hlavy 105 na motore 120 by mal byť 9,22.
![Obrázek](http://ferrari.webzdarma.cz/komp.%20pomer%20105-120.jpg)
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
27.9.06, 15:58 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10568 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
ja teda nevim jak bych to pocital, nechci tvuj usudek zpochybnovat, ba naopak si vazim toho ze si kvuli me pocmaral celej papir ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) ale nekdo me varoval ze kdyz to tam nasadim, mohla by mi vylitnout ojnice, ze sou tam tlaky jako prase, tak nevim ale 9,22 se mi zda malo kdyz i 120LS mely 9,5 a 136ky snad 9,7... muj vysneny motor ma totiz kompresi tak kolem 10,3:1 tak proto nad tim spekuluju...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
27.9.06, 19:57 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Šemik
Příspěvky: 15106 Bydliště: Praha
|
Máš tam malou chybku, Š 120 má zdvihový objem 1174ccm a ne 1147 jak tam máš ty. Ale to jen tak pro přesnost
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.9.06, 10:31 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
S tymi tlakmi to nieje az take strasne. Ja som mal S100 prevlozkovanu na S110. Kompresiu to trocha dvihlo, tak som musel tankovat special a super 50/50. Vtedy bol super o dost drahsi, teraz myslim, ze BA95 to vyriesi bez problemov. Predpokladam, ze to dvihlo aj vykon, ale ja som tam mal aj vacku 110R a karbec EDSR z S120, tak tazko povedat, co kolko prispelo. Ked sa to vsetko scitalo, tak to bolo dost poznat.
|
28.9.06, 13:51 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
![Příspěvek Příspěvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: hlava 105
kachnis píše: na jakou kompresi bych se dostal namontovanim hlavy 105 na motor 120???a mate s tim nekdo zkusenost??? jenom teoretizuju pac me nekdy ceka oprava hlavy...
Ono to asi fungovat nebude, 105 má průměr 68mm a 120 72mm, takže by to asisi špatně těsnilo, kompresní poměr tím ale určitě neupravíš, to si spíš nech zrepasovat tu 120kovou, a při broušení ať trochu přitlačí na brousek a o desetinku ju sníží, toto mám vyzkoušený a funguje to. U nás chcou za kompletní repas hlavy v průměru do 1000,- Kč.
|
28.9.06, 18:34 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
ferrari
Příspěvky: 9236 Bydliště: Partizánske
|
Hm, Šemík, máš pravdu...ja som to prevzal od Cedrycha - slepo a bezhlavo (musím ale priznať, aj ma napadlo, že 1147 je nejako málo, ale hneď som to hodil za hlavu, lebo som vedel, že je to menej ako 1200...) - tlačiarenský škriatok...
Takže po prepočítaní je to 9,42 = žiadna kompresia ako prasa, a ono to na 100% funguje (samozrejme potom ale benzín min. 95...) A či tomu veríš, alebo nie...čoby si chcel viac? Kamarát to tak mal, na 91 tku mu to klepalo, tak chodil na 95 ku, bez problémov...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
28.9.06, 20:58 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
ferrari
Příspěvky: 9236 Bydliště: Partizánske
|
![Příspěvek Příspěvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: hlava 105
Drak píše: kachnis píše: na jakou kompresi bych se dostal namontovanim hlavy 105 na motor 120???a mate s tim nekdo zkusenost??? jenom teoretizuju pac me nekdy ceka oprava hlavy... Ono to asi fungovat nebude, 105 má průměr 68mm a 120 72mm, takže by to asisi špatně těsnilo, kompresní poměr tím ale určitě neupravíš, to si spíš nech zrepasovat tu 120kovou, a při broušení ať trochu přitlačí na brousek a o desetinku ju sníží, toto mám vyzkoušený a funguje to. U nás chcou za kompletní repas hlavy v průměru do 1000,- Kč.
funguje to, 105 kovú hlavu môžes dať na 120 tku, nie naopak.
A "nejaká desatinka" nijako nepomôže (iba poctivé milimetre):
![Obrázek](http://ferrari.webzdarma.cz/Image189.jpg)
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
28.9.06, 21:04 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Šemik
Příspěvky: 15106 Bydliště: Praha
|
ferrari píše: Hm, Šemík, máš pravdu...ja som to prevzal od Cedrycha - slepo a bezhlavo (musím ale priznať, aj ma napadlo, že 1147 je nejako málo, ale hneď som to hodil za hlavu, lebo som vedel, že je to menej ako 1200...) - tlačiarenský škriatok... ![Obrázek](http://ferrari.webzdarma.cz/Imag55.jpg) Takže po prepočítaní je to 9,42 = žiadna kompresia ako prasa, a ono to na 100% funguje (samozrejme potom ale benzín min. 95...) A či tomu veríš, alebo nie...čoby si chcel viac? Kamarát to tak mal, na 91 tku mu to klepalo, tak chodil na 95 ku, bez problémov...
Ještě štěstí že jsme příznivci a opraváři Škodovek. Kdyby jsme byli např. amatérští pyrotechnici a jeli podle učebnice, už bychom dnes nediskutovali...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
29.9.06, 09:40 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
David
Příspěvky: 554 Bydliště: Smiřice
|
Šemik píše: Máš tam malou chybku, Š 120 má zdvihový objem 1174ccm a ne 1147 jak tam máš ty. Ale to jen tak pro přesnost Souhlasím s tebou Šemíku Š120 má opravdu obsah 1174 a ne 1147 koukal jsem do 2 knížek i na netu a všude je 1174. ferari má v tý jeho příručce překlep.
_________________ Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/
|
29.9.06, 10:48 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Je to príručka s tipami ako dosiahnúť, aby škodovica jazdila dlhšie. Zrejme sa súdruhom vlúdila chybyčka.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
30.9.06, 21:03 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Šemik
Příspěvky: 15106 Bydliště: Praha
|
elegant píše: Je to príručka s tipami ako dosiahnúť, aby škodovica jazdila dlhšie. Zrejme sa súdruhom vlúdila chybyčka.
Soudruhům ne, tahle kniha je tuším rok 1994
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
1.10.06, 11:17 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
ferrari
Příspěvky: 9236 Bydliště: Partizánske
|
Ono to je ozaj tlačiarenský škriatok...totiž prvá časť knihy je opis všetkých modelov Š742. 120 tka je tam tak 7 x (120,L,LS,GLS,LX,LE,Rapid.....)a týchto 1147 je tam len 1x....a akurát tam som pozrel...hi-hi
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
1.10.06, 11:39 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Reklama
|
![Pspvek Pspvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Reklama
|
|
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|