Autor |
Zpráva |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
hlava 105
na jakou kompresi bych se dostal namontovanim hlavy 105 na motor 120???a mate s tim nekdo zkusenost??? jenom teoretizuju pac me nekdy ceka oprava hlavy...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
27.9.06, 12:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Vašek Tábor
Příspěvky: 203 Bydliště: Horní Pěna
|
Nejsou náhodou obě stejný? není odlišná až hlava pro 130?
_________________ Mazda 323, červená
|
27.9.06, 12:29 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
nee, jsou odlišné...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
27.9.06, 12:47 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
hlavy sú odlišné, majú odlišne veľké spaľovacie priestory. A komp. pomer. pri použití hlavy 105 na motore 120 by mal byť 9,22.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
27.9.06, 15:58 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
ja teda nevim jak bych to pocital, nechci tvuj usudek zpochybnovat, ba naopak si vazim toho ze si kvuli me pocmaral celej papir ale nekdo me varoval ze kdyz to tam nasadim, mohla by mi vylitnout ojnice, ze sou tam tlaky jako prase, tak nevim ale 9,22 se mi zda malo kdyz i 120LS mely 9,5 a 136ky snad 9,7... muj vysneny motor ma totiz kompresi tak kolem 10,3:1 tak proto nad tim spekuluju...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
27.9.06, 19:57 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Máš tam malou chybku, Š 120 má zdvihový objem 1174ccm a ne 1147 jak tam máš ty. Ale to jen tak pro přesnost
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.9.06, 10:31 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
S tymi tlakmi to nieje az take strasne. Ja som mal S100 prevlozkovanu na S110. Kompresiu to trocha dvihlo, tak som musel tankovat special a super 50/50. Vtedy bol super o dost drahsi, teraz myslim, ze BA95 to vyriesi bez problemov. Predpokladam, ze to dvihlo aj vykon, ale ja som tam mal aj vacku 110R a karbec EDSR z S120, tak tazko povedat, co kolko prispelo. Ked sa to vsetko scitalo, tak to bolo dost poznat.
|
28.9.06, 13:51 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Re: hlava 105
kachnis píše: na jakou kompresi bych se dostal namontovanim hlavy 105 na motor 120???a mate s tim nekdo zkusenost??? jenom teoretizuju pac me nekdy ceka oprava hlavy...
Ono to asi fungovat nebude, 105 má průměr 68mm a 120 72mm, takže by to asisi špatně těsnilo, kompresní poměr tím ale určitě neupravíš, to si spíš nech zrepasovat tu 120kovou, a při broušení ať trochu přitlačí na brousek a o desetinku ju sníží, toto mám vyzkoušený a funguje to. U nás chcou za kompletní repas hlavy v průměru do 1000,- Kč.
|
28.9.06, 18:34 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Hm, Šemík, máš pravdu...ja som to prevzal od Cedrycha - slepo a bezhlavo (musím ale priznať, aj ma napadlo, že 1147 je nejako málo, ale hneď som to hodil za hlavu, lebo som vedel, že je to menej ako 1200...) - tlačiarenský škriatok...
Takže po prepočítaní je to 9,42 = žiadna kompresia ako prasa, a ono to na 100% funguje (samozrejme potom ale benzín min. 95...) A či tomu veríš, alebo nie...čoby si chcel viac? Kamarát to tak mal, na 91 tku mu to klepalo, tak chodil na 95 ku, bez problémov...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
28.9.06, 20:58 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: hlava 105
Drak píše: kachnis píše: na jakou kompresi bych se dostal namontovanim hlavy 105 na motor 120???a mate s tim nekdo zkusenost??? jenom teoretizuju pac me nekdy ceka oprava hlavy... Ono to asi fungovat nebude, 105 má průměr 68mm a 120 72mm, takže by to asisi špatně těsnilo, kompresní poměr tím ale určitě neupravíš, to si spíš nech zrepasovat tu 120kovou, a při broušení ať trochu přitlačí na brousek a o desetinku ju sníží, toto mám vyzkoušený a funguje to. U nás chcou za kompletní repas hlavy v průměru do 1000,- Kč.
funguje to, 105 kovú hlavu môžes dať na 120 tku, nie naopak.
A "nejaká desatinka" nijako nepomôže (iba poctivé milimetre):
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
28.9.06, 21:04 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
ferrari píše: Hm, Šemík, máš pravdu...ja som to prevzal od Cedrycha - slepo a bezhlavo (musím ale priznať, aj ma napadlo, že 1147 je nejako málo, ale hneď som to hodil za hlavu, lebo som vedel, že je to menej ako 1200...) - tlačiarenský škriatok... Takže po prepočítaní je to 9,42 = žiadna kompresia ako prasa, a ono to na 100% funguje (samozrejme potom ale benzín min. 95...) A či tomu veríš, alebo nie...čoby si chcel viac? Kamarát to tak mal, na 91 tku mu to klepalo, tak chodil na 95 ku, bez problémov...
Ještě štěstí že jsme příznivci a opraváři Škodovek. Kdyby jsme byli např. amatérští pyrotechnici a jeli podle učebnice, už bychom dnes nediskutovali...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
29.9.06, 09:40 |
|
|
David
Příspěvky: 554 Bydliště: Smiřice
|
Šemik píše: Máš tam malou chybku, Š 120 má zdvihový objem 1174ccm a ne 1147 jak tam máš ty. Ale to jen tak pro přesnost Souhlasím s tebou Šemíku Š120 má opravdu obsah 1174 a ne 1147 koukal jsem do 2 knížek i na netu a všude je 1174. ferari má v tý jeho příručce překlep.
_________________ Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/
|
29.9.06, 10:48 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Je to príručka s tipami ako dosiahnúť, aby škodovica jazdila dlhšie. Zrejme sa súdruhom vlúdila chybyčka.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
30.9.06, 21:03 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
elegant píše: Je to príručka s tipami ako dosiahnúť, aby škodovica jazdila dlhšie. Zrejme sa súdruhom vlúdila chybyčka.
Soudruhům ne, tahle kniha je tuším rok 1994
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
1.10.06, 11:17 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ono to je ozaj tlačiarenský škriatok...totiž prvá časť knihy je opis všetkých modelov Š742. 120 tka je tam tak 7 x (120,L,LS,GLS,LX,LE,Rapid.....)a týchto 1147 je tam len 1x....a akurát tam som pozrel...hi-hi
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
1.10.06, 11:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|