Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 00:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 hlava 105 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10552
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek hlava 105
na jakou kompresi bych se dostal namontovanim hlavy 105 na motor 120???a mate s tim nekdo zkusenost??? jenom teoretizuju pac me nekdy ceka oprava hlavy...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


27.9.06, 12:07
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 203
Bydliště: Horní Pěna
Příspěvek 
Nejsou náhodou obě stejný? není odlišná až hlava pro 130?

_________________
Mazda 323, červená


27.9.06, 12:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
nee, jsou odlišné...

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


27.9.06, 12:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
hlavy sú odlišné, majú odlišne veľké spaľovacie priestory. A komp. pomer. pri použití hlavy 105 na motore 120 by mal byť 9,22.

Obrázek

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


27.9.06, 15:58
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10552
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
ja teda nevim jak bych to pocital, nechci tvuj usudek zpochybnovat, ba naopak si vazim toho ze si kvuli me pocmaral celej papir :) ale nekdo me varoval ze kdyz to tam nasadim, mohla by mi vylitnout ojnice, ze sou tam tlaky jako prase, tak nevim ale 9,22 se mi zda malo kdyz i 120LS mely 9,5 a 136ky snad 9,7... muj vysneny motor ma totiz kompresi tak kolem 10,3:1 tak proto nad tim spekuluju...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


27.9.06, 19:57
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Máš tam malou chybku, Š 120 má zdvihový objem 1174ccm a ne 1147 jak tam máš ty. Ale to jen tak pro přesnost

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


28.9.06, 10:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
S tymi tlakmi to nieje az take strasne. Ja som mal S100 prevlozkovanu na S110. Kompresiu to trocha dvihlo, tak som musel tankovat special a super 50/50. Vtedy bol super o dost drahsi, teraz myslim, ze BA95 to vyriesi bez problemov. Predpokladam, ze to dvihlo aj vykon, ale ja som tam mal aj vacku 110R a karbec EDSR z S120, tak tazko povedat, co kolko prispelo. Ked sa to vsetko scitalo, tak to bolo dost poznat.


28.9.06, 13:51
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek Re: hlava 105
kachnis píše:
na jakou kompresi bych se dostal namontovanim hlavy 105 na motor 120???a mate s tim nekdo zkusenost??? jenom teoretizuju pac me nekdy ceka oprava hlavy...

Ono to asi fungovat nebude, 105 má průměr 68mm a 120 72mm, takže by to asisi špatně těsnilo, kompresní poměr tím ale určitě neupravíš, to si spíš nech zrepasovat tu 120kovou, a při broušení ať trochu přitlačí na brousek a o desetinku ju sníží, toto mám vyzkoušený a funguje to. U nás chcou za kompletní repas hlavy v průměru do 1000,- Kč.


28.9.06, 18:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Hm, Šemík, máš pravdu...ja som to prevzal od Cedrycha - slepo a bezhlavo (musím ale priznať, aj ma napadlo, že 1147 je nejako málo, ale hneď som to hodil za hlavu, lebo som vedel, že je to menej ako 1200...) - tlačiarenský škriatok...

Obrázek

Takže po prepočítaní je to 9,42 = žiadna kompresia ako prasa, a ono to na 100% funguje (samozrejme potom ale benzín min. 95...) A či tomu veríš, alebo nie...čoby si chcel viac? Kamarát to tak mal, na 91 tku mu to klepalo, tak chodil na 95 ku, bez problémov...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


28.9.06, 20:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: hlava 105
Drak píše:
kachnis píše:
na jakou kompresi bych se dostal namontovanim hlavy 105 na motor 120???a mate s tim nekdo zkusenost??? jenom teoretizuju pac me nekdy ceka oprava hlavy...

Ono to asi fungovat nebude, 105 má průměr 68mm a 120 72mm, takže by to asisi špatně těsnilo, kompresní poměr tím ale určitě neupravíš, to si spíš nech zrepasovat tu 120kovou, a při broušení ať trochu přitlačí na brousek a o desetinku ju sníží, toto mám vyzkoušený a funguje to. U nás chcou za kompletní repas hlavy v průměru do 1000,- Kč.


funguje to, 105 kovú hlavu môžes dať na 120 tku, nie naopak.

A "nejaká desatinka" nijako nepomôže (iba poctivé milimetre):

Obrázek

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


28.9.06, 21:04
Profil

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
ferrari píše:
Hm, Šemík, máš pravdu...ja som to prevzal od Cedrycha - slepo a bezhlavo (musím ale priznať, aj ma napadlo, že 1147 je nejako málo, ale hneď som to hodil za hlavu, lebo som vedel, že je to menej ako 1200...) - tlačiarenský škriatok...

Obrázek

Takže po prepočítaní je to 9,42 = žiadna kompresia ako prasa, a ono to na 100% funguje (samozrejme potom ale benzín min. 95...) A či tomu veríš, alebo nie...čoby si chcel viac? Kamarát to tak mal, na 91 tku mu to klepalo, tak chodil na 95 ku, bez problémov...


Ještě štěstí že jsme příznivci a opraváři Škodovek. Kdyby jsme byli např. amatérští pyrotechnici a jeli podle učebnice, už bychom dnes nediskutovali...

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


29.9.06, 09:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek 
Šemik píše:
Máš tam malou chybku, Š 120 má zdvihový objem 1174ccm a ne 1147 jak tam máš ty. Ale to jen tak pro přesnost
Souhlasím s tebou Šemíku Š120 má opravdu obsah 1174 a ne 1147 koukal jsem do 2 knížek i na netu a všude je 1174. ferari má v tý jeho příručce překlep.

_________________
Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/


29.9.06, 10:48
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Je to príručka s tipami ako dosiahnúť, aby škodovica jazdila dlhšie. Zrejme sa súdruhom vlúdila chybyčka.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


30.9.06, 21:03
Profil

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
elegant píše:
Je to príručka s tipami ako dosiahnúť, aby škodovica jazdila dlhšie. Zrejme sa súdruhom vlúdila chybyčka.


Soudruhům ne, tahle kniha je tuším rok 1994

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


1.10.06, 11:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ono to je ozaj tlačiarenský škriatok...totiž prvá časť knihy je opis všetkých modelov Š742. 120 tka je tam tak 7 x (120,L,LS,GLS,LX,LE,Rapid.....)a týchto 1147 je tam len 1x....a akurát tam som pozrel...hi-hi

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


1.10.06, 11:39
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz