Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 04:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 volba pístů do 742.13 

ktery typ pouzit??
1 8%  8%  [ 1 ]
2 54%  54%  [ 7 ]
3 38%  38%  [ 5 ]
Celkem hlasů : 13

 volba pístů do 742.13 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek volba pístů do 742.13
jiz jsem interne resil s nekolika cleny.. potrebuji pouzit blok a hlavu z vozu S130L . mym cilem je ziskat motor s kompresi min 10:1, vackuv hridel bude S110Rnebo felda BMM, spalovat bude LPG.
a ja resim pouziti pistu :
1) origo S 130 , blok snizit o 0,4-0,5mm, vyhody :jednoduchost
2) pouzit tubus 136 , snizit blok pomalu o 1mm, nemuzu se dopocitat konkretni hodnoty, vyhody : modernejsi pist, lepsi pistni krouzky-dlouha zivotnost
3) pouzit tubus 77mm a jen zarovnat hlavu, vyhody:pozadovany komprese dosahnu zvysenim zdvihovyho objemu, nevyhody - neznam zivotnost teto sady

tak k cemu byste se priklonili vy?

ps, kdo napise, dej tam celyho favorita je debil,protoze na to se neptam :wink:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


Naposledy upravil Kachnis dne 30.8.09, 20:44, celkově upraveno 4



30.8.09, 19:22
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
ja mam 130ku ktora toci cez 230tisic a kruzky drzia ;) daj tam 130 a stiahni hlavu kolko potrebujes, s ostatnym by si sa sral a vysledok rovnaky

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


30.8.09, 19:33
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: volba pisti do 742.13
to je dilema, ako by sedel piest MPi vo vložke 130 :?: blok prečo dole :?: neviem presné hodnoty, ale 130 má origo piesty s dosť veľkou dierou...

aký je rozdiel v ojniciach a piestoch Favo136/130 :?: nedali by sa použiť aj MPi piesty :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


30.8.09, 19:38
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: volba pisti do 742.13
130ka ma pist takovej divoce tvarovanej kvuli vysoky kompresi 9,7:1, favo ma pist rovnej a komprsi dela ten tvar spalovaku v hlave.. takze snizovat blok proto aby se zvysila komprese a nemusela se snizovat hlava, ktera uz tak bude dost namahana :-) no a pisty MPi nemaj smysl,protoze jsou jen o 0,2mm vyssi nez favorit.. a ojnice favorita jsou pevnejsi,ale ty jsem neresil

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


30.8.09, 19:50
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: volba pisti do 742.13
Kachnis píše:
130ka ma pist takovej divoce tvarovanej kvuli vysoky kompresi 9,7:1, favo ma pist rovnej a komprsi dela ten tvar spalovaku v hlave.. takze snizovat blok proto aby se zvysila komprese a nemusela se snizovat hlava, ktera uz tak bude dost namahana :-) no a pisty MPi nemaj smysl,protoze jsou jen o 0,2mm vyssi nez favorit.. a ojnice favorita jsou pevnejsi,ale ty jsem neresil


dobre, ale ak má piestny čap 130 rovnako vysoko ako Favo rsp. MPi tak nevidím prečo chceš znižovať blok, jednoducho vymeniš piesty a hotovo, Fačko má bimetalické čo je nesporná výhoda... dokonca by sa mi potom zdal KP aj moc veliký...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


30.8.09, 19:53
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jen pro představu 130 píst vypadá takhle Obrázek

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


30.8.09, 19:54
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Vrtání 77m je fakt kinder vajíčko...už origo 75.5mm je plechovka.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


30.8.09, 20:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: volba pisti do 742.13
michalkatka píše:
dobre, ale ak má piestny čap 130 rovnako vysoko ako Favo rsp. MPi tak nevidím prečo chceš znižovať blok, jednoducho vymeniš piesty a hotovo, Fačko má bimetalické čo je nesporná výhoda... dokonca by sa mi potom zdal KP aj moc veliký...


Michale, neres vyresene, pistni cep je vsude stejne vysoko, jenze 130 pist je vypoukly a favorit rovny,proto ma favoriti pist ve 130ce motoru nizsi kompresi.. pouzitim pistu mpi si pomuzes o 0,2mm ale tim se jeste porad nedostanes na puvodni 9,7 natoz na 10..blok snizovat proto, abych nemusel snizovat litinovou hlavu.. je to normalni uprava, delali to i v metalexu.. aby nerezali hlavu, vzali blok o 2mm, zkratili vlozky a bylo..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


30.8.09, 20:24
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: volba pisti do 742.13
Kachnis píše:
...


keby cosi jeden 742.13 blok tu mam na skrini ;)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


30.8.09, 20:25
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: volba pisti do 742.13
darklord píše:
keby cosi jeden 742.13 blok tu mam na skrini ;)


vsak uz mam z nej doma klikovku :) si to moh poslat najednou :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


30.8.09, 20:30
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Vrtání 77m je fakt kinder vajíčko...už origo 75.5mm je plechovka.


vrta se i 78, ale mas pravdu..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


30.8.09, 20:32
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Netvrdím že to nemaká jo...i při závodech a u vrchařů, ale ten pocit. Neim no... :|

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


30.8.09, 20:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
77 sem měl v ruce a to už byla plechovka :D

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


30.8.09, 20:38
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: volba pisti do 742.13
Kachnis píše:
vsak uz mam z nej doma klikovku :) si to moh poslat najednou :)


no, keby si povedal ze chces ;) inak aj ojnice by sa nasli, tie budu asi tiez niekde na skrini

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


30.8.09, 20:40
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Netvrdím že to nemaká jo...i při závodech a u vrchařů, ale ten pocit. Neim no... :|


no prave, ten pocit..ono to neco vydrzet musi, kdyz se s tim jezdi zavody ale je to vzdycky na chvili, ze .nutno dodat ze moje standadni doba chodu motoru je 2-3 hodiny..kratsi vzdalenosti moc nejezdim no a pak jsou dovolenky a tak, kdy motor prakticky nevychladne po dobu 12h...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


30.8.09, 20:40
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 76 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz