Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 16:00



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 90 A Alternátor na Felicii 1,3 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
myslíte že by třeba v tomhle případě pomohly světla pro denní svícení ?

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


4.10.09, 12:51
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Nemusí být ta tuning dioda. Mě altík dobíjí něco okolo 14,2V na volnoběh bez zátěže. S tou největší zátěží: ventilátor topení na 3, rádio, světla apod. tak něco okolo 13,6-13,8V a v pohodě to stačí dobíjet. Já ale už moc nejezdím na krátké trasy, spíše ty delší. Můj altík už má trošku chycené ložiska, ale napětí dává slušné. Na hodně krátké trasy bude s dobíjením vždycky problém, i ta 90A verze toho moc nezachrání. Jen snad mít zapnuté co nejméně spotřebičů, pokud to jde a občas nabít nabíječkou. A nevybíjí to něco při vypnutém motoru? Třeba rádio, nebo tak něco? Taky se mi nezdá to pomrkávání podsvětlení přístrojů, když dobíjení se mi zdá dobré.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


4.10.09, 13:34
Profil

Příspěvky: 756
Příspěvek 
sharpers píše:
myslíte že by třeba v tomhle případě pomohly světla pro denní svícení ?

Nepomohly. Normální světla sice berou plus mínus 12 ampér, ale i bez svícení se baterka po nastartování za pět kilometrů nedobije.
Světla pro denní svícení spíš šetří vlákna hlavních žárovek, než aby přinesly někakou významnou energetickou úsporu.


4.10.09, 13:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
venda píše:
Světla pro denní svícení spíš šetří vlákna hlavních žárovek, než aby přinesly někakou významnou energetickou úsporu.
Chyba lávky.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


4.10.09, 14:50
Profil ICQ

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Nepér píše:
Chyba lávky.

A pročpak?


4.10.09, 16:39
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: 90 A Alternátor na Felicii 1,3
co ti tu chybí tak nikde nepíšeš o dobíjecím napětí,

55A altík je přeci na stříkačce fáčku a taky to jede a dobíjí, miloš[/quote]
14,10 bez světel, 13,90 V tlumený s ventilátorem na 3 stupeň.
Jezdím do práce 5 km a zapnu světla, ventilátor a radio. Na volnoběh mi mrká osvětlení přístrojovky. V zimě budu chodit pěšky :lol:, abych netýral motor studenejma startama v mrazivém počasí.[/quote]

a to nabíjení máš 13.9 a ještě mrká přístrojovka a těch 13.9 měříš kde máš to všude, na aku na baterce i na přístrojovce?to znám horší případy i 13.4 a tvé problémy nemají, aby to zas nebylo v 3xM5,

to co píšeš moc nesedí pokud ti mepadá nmapětí pod 13.9 tak ti nemůže mrkat přístrojovka a pokud jedeš z dobrou baterkou jen krátkou jízdou :?:

tak jak startuješ půl hodiny že pak musíš dobíjet, pokud ti auto chytne na brnk tak ti snad nevytříská baterku :roll: miloš


4.10.09, 19:02
Profil

Příspěvky: 112
Bydliště: Č.B.
Příspěvek Re: 90 A Alternátor na Felicii 1,3
slovacek.milos píše:
a to nabíjení máš 13.9 a ještě mrká přístrojovka a těch 13.9 měříš kde máš to všude, na aku na baterce i na přístrojovce?to znám horší případy i 13.4 a tvé problémy nemají, aby to zas nebylo v 3xM5,

to co píšeš moc nesedí pokud ti mepadá nmapětí pod 13.9 tak ti nemůže mrkat přístrojovka a pokud jedeš z dobrou baterkou jen krátkou jízdou :?:

tak jak startuješ půl hodiny že pak musíš dobíjet, pokud ti auto chytne na brnk tak ti snad nevytříská baterku :roll: miloš


Dnes sem měřil opět a mám ty samý hodnoty, jak jsem již napsal. Jak na altíku, tak na aku. Motor chytá na brnk. Je to zvláštní :roll: Ještě zkusím jinou baterku


4.10.09, 19:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Pořiď menší řemenici.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


4.10.09, 20:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
venda píše:
A pročpak?
42W proti 150W je docela rozdíl, takže to nebude jen v šetření vláken :wink:

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


4.10.09, 20:44
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
venda píše:
Dobíjí to tak jak má. Ale při takhle krátkých jízdách opravdu nezbývá nic jiného, než občas připojit nabíječku.

Uplne suhlasim, kratke jazdy caste starty, to proste nezachranis

na druhej strane mam 55A altik, 55Ah baterku, 1,1kW felda-starter a vzivote som nemal problem nastartovat a to niekedy auto stalo aj 3 tyzdne bez pohnutia, jediny problem bol nacerpat palivo (nemam packu)
podla mna vyssia kapacita baterky pomoze aj pri castom startovani

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


5.10.09, 00:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: 90 A Alternátor na Felicii 1,3
[

Dnes sem měřil opět a mám ty samý hodnoty, jak jsem již napsal. Jak na altíku, tak na aku. Motor chytá na brnk. Je to zvláštní :roll: Ještě zkusím jinou baterku[/quote]

dobrý nápad kvallita baterky někdy nejde poznat jen výměnou
moje žena jezdí minimálně 4 x denně start a 800 metrů, nejprve fáčko LPG, pak felda MPi+LPG nyní SDi a problémy nejsou

u SDi byly s baterkou baterka nadprůměrná zničila řemen i volnoběžku, trh s baterkama je zaplaven taky asijiskými které nejsou konstruovány na mráz miloš


5.10.09, 06:14
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
nečetl jsem to všechno a co černý odběr nění tam? miloš


5.10.09, 06:15
Profil

Příspěvky: 112
Bydliště: Č.B.
Příspěvek 
deekay píše:
venda píše:
Dobíjí to tak jak má. Ale při takhle krátkých jízdách opravdu nezbývá nic jiného, než občas připojit nabíječku.

Uplne suhlasim, kratke jazdy caste starty, to proste nezachranis

na druhej strane mam 55A altik, 55Ah baterku, 1,1kW felda-starter a vzivote som nemal problem nastartovat a to niekedy auto stalo aj 3 tyzdne bez pohnutia, jediny problem bol nacerpat palivo (nemam packu)
podla mna vyssia kapacita baterky pomoze aj pri castom startovani


Já mám klasiku 44 Ah. Na zkoušku by bylo dobrý vložit na baterku odpojovač. Ale mám alarm na dálkové ovládání. V tom bude možná zakopanej pes.


5.10.09, 06:15
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Však jsem se už ptal, jestli není chyba i jinde. Jestli třeba nežere proud třeba rádio nebo alarm. Může být někde i špatná kostra. Někdy to jsou docela slušné odběry, já měl taky skoro 200mA, ale teď už je to asi v pohodě. Po týdnu byla vždycky baterie vybitá, že se sotva rožly kontrolky. Ten startér z feliny má taky velký vliv. Nežere tolik proudu a tím netrápí aku. Já ho mám taky, měl jsem ho i na starém fáčku a spokojenost. Bylo by dobré i proměřit aku před nastartováním, kolik je na něm v klidu, bez běžícího motoru.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


5.10.09, 08:23
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Ale pořád tam bude největší problém v těch krátkých trasách. Hold to nebude jako když někdo jezdí třeba 30km tam a zpátky.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


5.10.09, 08:25
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz