90 A Alternátor na Felicii 1,3
Autor |
Zpráva |
sharpers
Příspěvky: 2136 Bydliště: Havířov
|
myslíte že by třeba v tomhle případě pomohly světla pro denní svícení ?
_________________ minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla
|
4.10.09, 12:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Nemusí být ta tuning dioda. Mě altík dobíjí něco okolo 14,2V na volnoběh bez zátěže. S tou největší zátěží: ventilátor topení na 3, rádio, světla apod. tak něco okolo 13,6-13,8V a v pohodě to stačí dobíjet. Já ale už moc nejezdím na krátké trasy, spíše ty delší. Můj altík už má trošku chycené ložiska, ale napětí dává slušné. Na hodně krátké trasy bude s dobíjením vždycky problém, i ta 90A verze toho moc nezachrání. Jen snad mít zapnuté co nejméně spotřebičů, pokud to jde a občas nabít nabíječkou. A nevybíjí to něco při vypnutém motoru? Třeba rádio, nebo tak něco? Taky se mi nezdá to pomrkávání podsvětlení přístrojů, když dobíjení se mi zdá dobré.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
4.10.09, 13:34 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
sharpers píše: myslíte že by třeba v tomhle případě pomohly světla pro denní svícení ?
Nepomohly. Normální světla sice berou plus mínus 12 ampér, ale i bez svícení se baterka po nastartování za pět kilometrů nedobije.
Světla pro denní svícení spíš šetří vlákna hlavních žárovek, než aby přinesly někakou významnou energetickou úsporu.
|
4.10.09, 13:57 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
venda píše: Světla pro denní svícení spíš šetří vlákna hlavních žárovek, než aby přinesly někakou významnou energetickou úsporu. Chyba lávky.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
4.10.09, 14:50 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
|
4.10.09, 16:39 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: 90 A Alternátor na Felicii 1,3
co ti tu chybí tak nikde nepíšeš o dobíjecím napětí,
55A altík je přeci na stříkačce fáčku a taky to jede a dobíjí, miloš[/quote]
14,10 bez světel, 13,90 V tlumený s ventilátorem na 3 stupeň.
Jezdím do práce 5 km a zapnu světla, ventilátor a radio. Na volnoběh mi mrká osvětlení přístrojovky. V zimě budu chodit pěšky , abych netýral motor studenejma startama v mrazivém počasí.[/quote]
a to nabíjení máš 13.9 a ještě mrká přístrojovka a těch 13.9 měříš kde máš to všude, na aku na baterce i na přístrojovce?to znám horší případy i 13.4 a tvé problémy nemají, aby to zas nebylo v 3xM5,
to co píšeš moc nesedí pokud ti mepadá nmapětí pod 13.9 tak ti nemůže mrkat přístrojovka a pokud jedeš z dobrou baterkou jen krátkou jízdou
tak jak startuješ půl hodiny že pak musíš dobíjet, pokud ti auto chytne na brnk tak ti snad nevytříská baterku miloš
|
4.10.09, 19:02 |
|
|
Blackie 639
Příspěvky: 112 Bydliště: Č.B.
|
Re: 90 A Alternátor na Felicii 1,3
slovacek.milos píše: a to nabíjení máš 13.9 a ještě mrká přístrojovka a těch 13.9 měříš kde máš to všude, na aku na baterce i na přístrojovce?to znám horší případy i 13.4 a tvé problémy nemají, aby to zas nebylo v 3xM5, to co píšeš moc nesedí pokud ti mepadá nmapětí pod 13.9 tak ti nemůže mrkat přístrojovka a pokud jedeš z dobrou baterkou jen krátkou jízdou tak jak startuješ půl hodiny že pak musíš dobíjet, pokud ti auto chytne na brnk tak ti snad nevytříská baterku miloš
Dnes sem měřil opět a mám ty samý hodnoty, jak jsem již napsal. Jak na altíku, tak na aku. Motor chytá na brnk. Je to zvláštní Ještě zkusím jinou baterku
|
4.10.09, 19:57 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Pořiď menší řemenici.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
4.10.09, 20:42 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
42W proti 150W je docela rozdíl, takže to nebude jen v šetření vláken
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
4.10.09, 20:44 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
venda píše: Dobíjí to tak jak má. Ale při takhle krátkých jízdách opravdu nezbývá nic jiného, než občas připojit nabíječku.
Uplne suhlasim, kratke jazdy caste starty, to proste nezachranis
na druhej strane mam 55A altik, 55Ah baterku, 1,1kW felda-starter a vzivote som nemal problem nastartovat a to niekedy auto stalo aj 3 tyzdne bez pohnutia, jediny problem bol nacerpat palivo (nemam packu)
podla mna vyssia kapacita baterky pomoze aj pri castom startovani
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
5.10.09, 00:07 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: 90 A Alternátor na Felicii 1,3
[
Dnes sem měřil opět a mám ty samý hodnoty, jak jsem již napsal. Jak na altíku, tak na aku. Motor chytá na brnk. Je to zvláštní Ještě zkusím jinou baterku[/quote]
dobrý nápad kvallita baterky někdy nejde poznat jen výměnou
moje žena jezdí minimálně 4 x denně start a 800 metrů, nejprve fáčko LPG, pak felda MPi+LPG nyní SDi a problémy nejsou
u SDi byly s baterkou baterka nadprůměrná zničila řemen i volnoběžku, trh s baterkama je zaplaven taky asijiskými které nejsou konstruovány na mráz miloš
|
5.10.09, 06:14 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
nečetl jsem to všechno a co černý odběr nění tam? miloš
|
5.10.09, 06:15 |
|
|
Blackie 639
Příspěvky: 112 Bydliště: Č.B.
|
deekay píše: venda píše: Dobíjí to tak jak má. Ale při takhle krátkých jízdách opravdu nezbývá nic jiného, než občas připojit nabíječku. Uplne suhlasim, kratke jazdy caste starty, to proste nezachranis na druhej strane mam 55A altik, 55Ah baterku, 1,1kW felda-starter a vzivote som nemal problem nastartovat a to niekedy auto stalo aj 3 tyzdne bez pohnutia, jediny problem bol nacerpat palivo (nemam packu) podla mna vyssia kapacita baterky pomoze aj pri castom startovani
Já mám klasiku 44 Ah. Na zkoušku by bylo dobrý vložit na baterku odpojovač. Ale mám alarm na dálkové ovládání. V tom bude možná zakopanej pes.
|
5.10.09, 06:15 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Však jsem se už ptal, jestli není chyba i jinde. Jestli třeba nežere proud třeba rádio nebo alarm. Může být někde i špatná kostra. Někdy to jsou docela slušné odběry, já měl taky skoro 200mA, ale teď už je to asi v pohodě. Po týdnu byla vždycky baterie vybitá, že se sotva rožly kontrolky. Ten startér z feliny má taky velký vliv. Nežere tolik proudu a tím netrápí aku. Já ho mám taky, měl jsem ho i na starém fáčku a spokojenost. Bylo by dobré i proměřit aku před nastartováním, kolik je na něm v klidu, bez běžícího motoru.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
5.10.09, 08:23 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Ale pořád tam bude největší problém v těch krátkých trasách. Hold to nebude jako když někdo jezdí třeba 30km tam a zpátky.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
5.10.09, 08:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|