Autor |
Zpráva |
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
hlava S 120
cau chlapi,utahovaci moment sroubu na hlave na 120tce?kolik newtonu?hledal sem v knizkach a nic..a kdyz uz nasel,tak 20-28 NM...to se mi zda hooodne malo,kdyby nekdo vedel postup,sem s nim.,...celkem to specha diky
|
11.10.10, 13:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
50-55 Nm dle Andrta, postup tam taky máš...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
11.10.10, 13:21 |
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
kde to je?kdyz tak me to sem posli,nevim kde hledat diky
|
11.10.10, 13:42 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Natrikrat, od stredu ke krajum. Zas to moc nehrot, neni to TDi.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.10.10, 14:46 |
|
|
KuBiSaK
Příspěvky: 147 Bydliště: Moravskoslezsky kraj - Havířov
|
jj presne podle andrta a pred tim srouby namazat a utahovat s citem vim o cem mluvim uz se mi povedlo zalomit a je to velice neprijemne
_________________ Skoda Rapid 136 rv.89
|
11.10.10, 15:07 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Neutahovat s citem, ale momentovym klicem. Cisty a mastny zavity jsou zaklad uspechu.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.10.10, 15:35 |
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
to jako vsecko znam jaksi z praxe,nejsu blby...ale treba stupne pootoceni a na kolikrat...a finalovy monent.....na feldu to znam z hlavy...ale tu to je jinak
|
11.10.10, 16:08 |
|
|
KuBiSaK
Příspěvky: 147 Bydliště: Moravskoslezsky kraj - Havířov
|
Presne jak ti tu pisou 50 az 55 Nm je konecny moment a ma se to delat postupne ve trech fazich na cele hlave tak si tech 50 Nm nejak rovnomerme rozdel na 3 krat . Zadne stupne pootoceni se tam neresi.. jen poradi sroubo ti presne nereknu ale utahujou se postupne ve tvaru spiraly o stredu .
_________________ Skoda Rapid 136 rv.89
|
11.10.10, 17:52 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
12.10.10, 21:08 |
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
jojo diky,uz sem to zmaknul,pak me jeste jeden znamy povidal,ze pry po par kilometrech bych ju mel este malinko pritahnut,co vy na to?ja sem to dal na tech 55-60 + par stupnu este pootocil...myslim ze uz neni treba....auto chytlo temer na poprve a v pohode,jen se mi zda ze to porad trosku tlakuje do nadobky,pak uz jedine druhu hlavu,muze se stat pri prehrati ze ta litina praskne?
|
14.10.10, 19:43 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
ano ( hlava sa po ubehnuti niekolkych km ( myslim ze 500 ) dotahuje znova a znova na 60 Nm )
ano ( liatinova hlava moze prasknut po prehriati , u 120 to nebyva casto ale stane sa , ked si mal hlavu dole kontroloval si presahy ? )
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
14.10.10, 19:52 |
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
hmm...no..ani ne,jako na predchozim tesneni byly vytlacene dost vlozky,bylo popraskane kolem jak tece voda
|
14.10.10, 20:20 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
tvl a nechal si tu hlavu srovnat nez si ji namontoval na motor?? proc pootacis o nejaky stupne, co je to za kravinu.mas jasne psano, ze utahnout na 55Nm.po cca 500-1000km ji znova pretahnes na 55Nm a seridis znova ventily.pokud mas hlavu snizovanou, proste vyssi kp, hlavu utahujes na 60Nm a znova pretahujes po 500km.
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
14.10.10, 21:19 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Klukin1988 píše: ja sem to dal na tech 55-60 + par stupnu este pootocil... si trošku skombinoval postup pri liatine a hliníku...buď rád, že si neodtrhol šrób...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
15.10.10, 16:12 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Ještě si dovolím upozornit na to, že levnější momenťáky jsou často nepřesné a člověk se pak diví, že utahoval momenťákem a něco urval. Doporučuju zkalibrovat.
|
16.10.10, 13:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|